پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حضور در میان محرومان، لیاقت می‌خواهد
نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1396
بازدید : 797
نویسنده : امین پارسیان

حضور در میان محرومان، لیاقت می‌خواهد

  • حضور در میان محرومان، لیاقت می‌خواهد

    اعتراض جمعی از جهادگران مناطق محروم به اهانت‌های مهدوی کیا؛

    جمعی از جهادگران مناطق محروم در واکنش به اظهار نظر اخیر مهدی مهدوی کیا مبنی بر عدم حضور ایران در دفاع سوریه و سیاسی نشدن ورزش فوتبال نامه‌ای را منتشر کردند.

    به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جمعی از جهادگران مناطق محروم در واکنش به اظهار نظر اخیر مهدی مهدوی کیا نامه‌ای را منتشر کردند که متن نامه به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ان الانسان لیطغی ان راه استغنی (علق / ۶ و ۷)

    جناب آقای مهدوی کیا

    روزگار عجیبی است این دوره‌ی آخر الزمان

    سلام علیکم

    مطالب وهن آلود و خیال برانگیزتان را خواندیم و البته تعجب نکردیم. چرا که طبیعی است آن که در فتنه ۸۸ با مچ بند سبز در زمین بازی حاضر شده و با افتخار، عکس خود را با یکی از سران فتنه (بخوانید فریب خوردگان دشمن) منتشر می‌کند باید هم از بازی دو باصطلاح فوتبالیست با رژِیم کودک کش صهیونیستی خوشحال شود.

    برای انسان‌های سخیف، بازی با جانیان داعشی نیز افتخار خواهد بود 

    باید در لقمه آن انسان شک کرد که از بازی با قاتلان دانشمندان شهید و صد‌ها هزار زن و کودک مظلوم و بی گناه خوشحال می‌شود، شکی نیست که برای چنین انسان‌های سخیف، بازی با جانیان داعشی نیز افتخار خواهد بود البته که قبل از آن باید قید ناموس خود را بزنند چرا که به بهانه‌ی تخیلیِ ورود سیاست به ورزش، مرام جوانمردی و پهلوانی و ورزشکار حقیقی و آزاد اندیش را به موزه‌ی تاریخ سپرده‌اند.‌ای کاش اگر از آرش میراسماعیلی و سایر ورزشکاران کشور عزیزمان یاد نمی‌گیرید حداقل بازیکنان برتر دنیا همچون رونالدو را یاد بیاورید که شرف ورزشی و غیرت مردانگی شان اجازه نداد از رژیم صهیونیستی حمایت کنند چرا که وررزش را آمیخته با جوانمردی می‌دانند و به بهانه¬ی واهی دخالت سیاست در ورزش، انسانیت خود را متلاشی نمی¬کنند (اگر چه همواره این شعار را افرادی می¬دهند که خود، پیاده نظام سیاسیون دگراندیش واداده هستند)

    آقای مهدوی کیا شما را به مطالعه‌ی حیات آقا تختی‌ها و پوریای، ولی‌های دیروز و امروز فرا می‌خوانیم که چگونه نام خود را به نیکی در قلوب ملت زنده نگاه داشتند و عمر حقیقی آن‌ها با پایان عمر ورزشی شان تمام نشد...

    تاریخ؛ عمل گرایان واقعی و شعار دهندگان تو خالی را فراموش نخواهد کرد

    آقای محترم!

    از جمله‌ی «عمل به جای شعار» که در نوشته‌ی موهوم تان آورده اید مشخص است که، شعاری بیش نداده اید و دغدغه‌ی زیر ساخت‌های ورزشی و ورزش‌های پایه را نیز تظاهر نموده اید؛ چرا که یادتان رفته که باید این را به همان هایی می‌گفتید که با شعار اصلاح طلبی و توسعه‌ی سیاسی به میدان آمده و در همان دوران همپیاله‌های شما، ورزش کشور آسیب دیده و تنزل یافته است و تاریخ این نظام آسمانی؛ عمل گرایان واقعی و شعار دهندگان تو خالی را فراموش نخواهد کرد که همان تفکر غرب زده‌ی لیبرالی و تکنوکراتی تا توانست با شکاف طبقاتی؛ فقر و بیکاری را ازدیاد بخشید.

    آری خوب است این بار که برای عکس یادگاری نزد خاینان امت رفتید یک بار سئوال کنید که آیا روسای خود فروخته تان به یک روستا‌ی محروم سری زده اند یا خیر؟ آیا به جای دست دادن با زنان اجنبی؛ تاکنون پای درد دل جوانان روستایی نشسته اند یا خیر؟

    البته به خود زحمت ندهید که جوابش واضح و روشن است. کما اینکه خود شما نیز برای خاکی نشدن ماشین چند صد میلیونی تان (شاید هم میلیاردی...، چون ما این ماشین‌ها را فقط در عکس‌ها دیده‌ایم) هیچگاه هم سفره‌ی فقرا نشده اید؛ و خنده آور است که، چون شمایی به فکر محرومین افتاده است!

    حضور در میان محرومان، لیاقت می‌خواهد

    راستش خواستیم دعوت تان کنیم تا مانند اعضای جوان این جبهه جهادی که از سال ۱۳۸۱ عمر جوانی خود را در خدمت به خلق خدا سپری کرده اند، به روستایی محروم در قالب اردوی جهادی سری بزنید، اما حقیقت آنست که حضور در میان محرومان، لیاقت می‌خواهد.

    اگر به شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بنگرید خواهید فهمید که جملگی از طبقات محروم جامعه هستند و محسن حججی عزیز نیز که دل همه‌ی آزاداندیشان را کربلایی نمود در زمره‌ی جهادگرانی بود که حتی اندک پول خود را نیز برای عمران و آبادانی کشورش در مناطق دور افتاده هزینه می‌کرد. اگر امروز شما به راحتی مشغول توپ بازی هستی بدان که مدیون همین جوانان انقلابی هستی که نام شان لرزه بر اندام کریه نظام سلطه انداخته است.

    جوانانی که مرز انقلاب و نظام شان را نه مانند شما در بانک‌های آلمان و... که مانند دل‌های شان به پهنای تمام غیرت و انسانیت و شرف و جوانمردی و عزت در سراسر گیتی گسترانده اند تا هر جا مظلومی هست یاری و نصرت اش کرده و با ظلم و زور مبارزه کنند که پهلوان و قهرمان حقیقی اینانند.

    و، امّا برای آخرین جمله‌ی تان که آورده اید «پاینده باد ایران و ایرانی» شاید بد نباشد که اینگونه سئوال کنیم که آقای مهدوی کیا، ما که شما را به اردوی جهادی دعوت نکردیم تا توفیق خدمت به بهترین مردمان این سرزمین یعنی روستاییان شریف و عزیز را بیابید؛ امّا آیا حاضرید برای ایران و ایرانی، یک روز بدون دریافت پول و بدون عقد قرار داد؛ مجانی توپ بزنید؟ آیا نفس تان رخصت می‌دهد که یک دهم سرمایه تان را برای رفع فقر از روستاهای ایران عزیز هزینه که نه سرمایه گذاری کنید؟ آیا اگر (فرض محال) داعش به ایران مقتدر حمله کند از مرز پرگهرتان با جسم خویش دفاع می‌کنید؟

    (یا آنکه فرار به آلمان و اروپا را بر قرار در ایران- بیشه‌ی شیران و مردان- ترجیح می‌دهید؟)

    بگذریم و بار دیگر شما را به سوی مردمی بودن و با مردم زیستن دعوت کنیم و یادآوری کنیم که قبل از آنکه یاد بگیرید چگونه توپ می‌زنید‌ای کاش فرا می‌گرفتید چگونه حرف زدن را... یا علی




سرانجام یارانه‌ها در سال آینده
نوشته شده در پنج شنبه 5 اسفند 1395
بازدید : 593
نویسنده : امین پارسیان

سرانجام یارانه‌ها در سال آینده

  • سرانجام یارانه‌ها در سال آینده

      اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی , یارانه‌

    در فقدان اصلاح اساسی در اقتصاد، مشکلات مرتبط با یارانه‌ها کماکان باقی خواهد بود

     به  گزارش خبر انلاین ؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد پیچیدگی مساله یارانه‌ها در ایران، همچون دیگر کشورها، صرفا از جهت تکنیکی نیست، بلکه به دلیل ابعاد اقتصاد سیاسی آن است.

     بیشتر از ۶ سال از ورود یارانه نقدی به زندگی ایرانیان می‌گذرد. قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در دی‌ماه ۱۳۸۸ به تصویب رسید. قانونی با ۱۶ ماده تکلیف موضوع مهم یارانه‌ها را تا حد زیادی روشن کند. در ماده اول قانون آمده بود قیمت فروش داخلی بنزین، نفت‌گاز، نفت‌کوره، نفت‌سفید و گاز مایع و سایر فرآورده‌های نفتی با احتساب هزینه‌های جانبی شامل حمل‌ونقل، توزیع، مالیات و عوارض قانونی، آرام‌آرام تا پایان برنامه ۵ ساله پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران کمتر از ۹۰ درصد قیمت تحویل روی کشتی (فوب) در خلیج‌فارس نباشد.

    با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، نقاط ضعف این پروژه علنی شد و دولت یازدهم طی سه سال گذشته تلاش کرد که به مردم نشان دهد این‌گونه روش پرداخت یارانه نقدی به مردم، بار مالی سنگینی برای دولت به همراه خواهد داشت. متاسفانه تا به امروز روش پرداخت یارانه‌های نقدی به مردم و صنعت و تولید آن‌چنان که شایسته بوده، اصلاح نشده است. به راستی چرا این دولت با همه انتقاداتی که از آغاز به کار خود تاکنون به هدفمندی یارانه‌ها داشته، نتوانسته که پرونده این قانون را با اصلاحات اساسی ببندد؟ حتی با این‌که در اوایل سال‌جاری مصوبه کمیسیون تلفیق برای حذف یارانه نقدی ۲۴ میلیونی در صحن علنی مجلس تصویب و مقرر شد سه دهک بالای درآمدی جامعه و تمامی افراد و دارندگان مشاغلی که درآمد سالانه آنها ۴۵ میلیون تومان است، از لیست یارانه نقدی حذف شود، ولی دولت در اجرای این تکلیف چندان موفق نبوده است.

    دولت در تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال آینده نیز درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها را ۴۸ هزار میلیارد تومان تعیین کرده که تفاوتی با قانون بودجه سال ۱۳۹۵ ندارد.

    مساله کسری هم که از ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها یکی از اشکالات اساسی آن بوده، همچنان پاربرجاست. به اعتقاد برخی کارشناسان، امسال هدفمندی یارانه‌ها ۷هزار میلیارد تومان کسری دارد. براساس آخرین اعلام، تاکنون تنها ۴میلیون نفر از لیست دریافت‌کنندگان یارانه خارج شده‌اند و به تازگی پیامک‌هایی برای سه میلیون نفر دیگر ارسال شده تا در نهایت تعداد یارانه‌بگیران به حدود ۷۱میلیون نفر برسد. تعداد کمتر دریافت‌کنندگان می‌تواند تا اندازه‌ای از فشار مالی بر دولت بکاهد. اگرچه اصل ماجرا این بود که اصلا قرار بود تمامی درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها صرف پرداخت یارانه شود و از سوی دیگر، پرداخت یارانه توسط دولت به اغلب حامل‌های انرژی به صورت گسترده ادامه دارد.

    سهم صنعت در این میان، اغلب فراموش شده و از هدفمندی تقریبا هیچ چیز جز پرداخت یارانه باقی نمانده است. حتی همین پرداخت یارانه نیز به گروه‌های هدف صورت نمی‌گیرد و حذف افراد از لیست، با سرعت اندک و حاشیه فراوان انجام می‌شود.

    براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۴ در مجموع ۲۶۶ هزار میلیارد تومان از فروش کل حامل‌های انرژی، برق، آب و گاز پس از اجرای هدفمندی به دست آمده است. از این میزان، ۱۶۴ هزار میلیارد تومان به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یافته و ۱۰۲هزار میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های تولید به شرکت‌ها (توانیر، شرکت پخش و پالایش نفت، آبفا) شهرداری‌ها و دولت پرداخت شده است. کل اعتبارات تخصیص داده شده توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها حدود ۲۴۸ هزار میلیارد تومان بوده است که ۱۶۶۴ هزار میلیارد تومان آن از فروش حامل‌های انرژی، آب، برق و گاز و حدود ۸۴ هزار میلیارد تومان آن از طریق اعتبارات بودجه و سایر روش‌ها (استقراض از بانک مرکزی و خزانه) تامین شده است.

    ترکیب مقرر در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها برای مصارف آن قانون در هیچ‌یک از سال‌های اجرای قانون مذکور رعایت نشده است. مساله مهم درباره هدفمندی یارانه‌ها فقط نحوه تشخیص نیست، بلکه نکته اساسی، فراموشی تدریجی مسایلی است که هدفمند کردن یارانه‌ها پاسخی به آن بود یا لااقل انتظار می‌رفت که باشد.

    برای اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و به عبارتی، اصلاح قیمت‌های نسبی باید بیان کرد که در این قانون فرآیند اصلاح متناسب با قیمت‌های بین‌المللی مدنظر قرار گرفته بود که پیش‌شرط آن، داشتن بازار ارز با ثبات است و نوسان شدید بازار ارز در سال‌های گذشته عملا این مسیر را غیرممکن کرد.

    اقتصاد ایران در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ شاهد سه برابر شدن نرخ ارز بود که قاعدتا خود همین نوسان موجب می‌شد قیمت حامل‌های انرژی شاهد افزایش سه برابری صرفا از این مجلس باشند. در خصوص اصلاح بازار انرژی باید گفت که مکانیسم سهم‌بری از درآمدهای حاصل تحقق این هدف را غیرممکن می‌ساخت. دولت باید از محل فروش نفت‌خام و میعانات گازی به پالایشگاه‌های داخلی کسب درآمد می‌کرد و پالایشگاه‌ها نیز متناسب با کیفیت در یک فضای رقابتی فرآورده‌ها را عرضه می‌کردند. خارج از این قاعده، فقط یک نوع مالیات از فرآورده‌ها گرفته شده است. با توجه به این موارد، می‌توان گفت که قانون مذکور به اهداف خود نرسیده است.

    در مجموع بررسی‌ها نشان می‌دهد پیچیدگی مساله یارانه‌ها در ایران، همچون دیگر کشورها، صرفا از جهت تکنیکی نیست، بلکه به دلیل ابعاد اقتصاد سیاسی آن است. از این رو، می‌توان انتظار داشت که در فقدان اصلاح اساسی در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد، مشکلات مرتبط با یارانه‌ها نیز کماکان به قوت خود باقی خواهد بود.




رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری
نوشته شده در پنج شنبه 18 آذر 1395
بازدید : 635
نویسنده : امین پارسیان

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی همان (Advertorial) است

مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌ رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغات اینترنتی برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند.

در سایت بک لینک شاپ به آدرس www.backlinkshop.net/reportage-agahi فضای اینترنتی در برخی وب‌ سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.

این روش نوین و موثر برای افزایش فروش و جذب ترافیک است معمولا در رپورتاژ آگهی و تبلیغات خبری یک روال داستانی دنبال می شود و در نهایت نیاز به محصول و خدمات شما نتیجه آن داستان است. این داستان توسط یک فیلم نامه نویس و یا داستان گوی ماهر بایستی انجام شود تا تبلیغاتی بودن آن کمتر دیده شود، همچنین درج لینک شما در سایت دیگر یکی از روش های استفاده از رپورتاژهای آگهی است که این بار هدفمند و با تاثیر بالایی انجام می شود. ریپورتاژ آگهی درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب، چند پاراگراف متن و عکس می باشد.




بازدید : 746
نویسنده : امین پارسیان

«هفت ماهگی» بدون تغییر نسبت به نسخه جشنواره فجر روی پرده می‌رود




انجام پایان نامه مدیریت
نوشته شده در دو شنبه 8 شهريور 1395
بازدید : 782
نویسنده : امین پارسیان

مهمترین مفاهیم مرتبط با داده کاوی را می توان مفاهیم زیر دانست:

 

انجام پایان نامه مدیریت | پایان نامه و مقالات مدیریت کلیه گرایش ها

امروزه رشته مدیریت و تحقیقات مدیریتی شامل انجام پایان نامه ها و مقالات مدیریت در دانشگاه نقش تعیین کننده ای را برای دانشجویان برعهده گرفته است، از طرفی واقعا باید گفت که انسانها درباره مدیریت چقدر می دانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را می توان از طریق آموزش، پژوهش و پایان نامه در دانشگاه فرا گرفت و بخشی دیگر را ضمن کار باید آموخت بنابراین رشته مدیریت در دانشگاه ها هم در بخش آموزش و هم بخش پژوهش شامل مقاله و پایان نامه حائز اهمیت فراوان است. چرا که به گفته بسیاری از دانشجویان انجام پایان نامه نقطه پررنگ تحصیلی آنهاست.

رشته مدیریت در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای گرایش های مختلفی می باشد و هر کدام از این گرایش ها بعضا نیز خود شامل چند گرایش تخصصی تر است. و هم راستا با آن مقالات و پایان نامه های آنها نیز با کمی تفاوت انجام می گیرد اما در مجموع می توان گفت تا حدودی از ساختار پایان نامه ای و روش های تحقیق یکسانی پیروی می کنند. در ادامه با گرایش های مختلف مدیریت در مقاطع مختلف، نرم افزارها و روشهای تحلیل آماری پایان نامه های مدیریت آشنا خواهیم شد و همچنین با برخی از موضوعات پایان نامه های انجام شده در دانشگاه های برتر جهت آگاهی بهتر شما با موضوعات مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها آشنا خواهیم شد.

 

گرایش‌های مدیریت در کارشناسی ارشد

برخی از مهم‌ترین گرایش‌های رشته‌ی مدیریت را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

مدیریت بازاریابی

هدف‌های رشته مدیریت بازاریابی، مقالات و پایان نامه های آن را می‌توان این‌طور بیان کرد: افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار، آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی خصوصاً واحدهای مرتبط با بازار مصرف، جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی، توسعه بازار، ...، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

پایان‌نامه‌های مدیریتی که در این رشته انجام می‌شوند بیشتر حول محورهای مرتبط با بازار، مشتری، محصولات، شرکت و مواردی مشابه صورت می‌گیرند. البته این گرایش بسیار گسترده بوده و انجام پایان‌نامه‌های آن تنوع بسیار زیادی دارند. که در ادامه به برخی از پایان نامه های انجام شده اشاره شده است.

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع اولویت‌بندی انواع روش‌های بازاریابی بر اساس شاخصه‌های جذب مشتری در شرکت‌های هواپیمایی (مطالعه موردی: شهرستان شیراز)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع تأثیر بازاریابی داخلی بر شهرت سازمانی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بخش‌بندی بازار فرش ماشینی بر اساس ترجیحات مصرف‌کننده در شهر تهران ( مطالعه موردی : شرکت فرش سپهر کاشان)

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بررسی بازاریابی و اثرات رفاهی سیاست قیمت‌گذاری خرما در استان فارس

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع شناخت و اولویت‌بندی موانع موجود بر سر اجرای استراتژی‌های بازاریابی در شرکت‌ها مطالعه موردی : شرکت کاشی احسان میبد

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع بررسی رابطه بین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در هتل‌های تهران

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری به تأمین‌کنندگان خدمات اینترنتی به عنوان ابزارهای توانمند ساز دولت الکترونیک در شهرستان لاهیجان

پایان نامه مدیریت بازاریابی با موضوع  بررسی اثر شرایط کاری اخلاق محور بر مشتری مداری کارمندان (مطالعه موردی: شعب پست بانک تهران)

 

مدیریت بازرگانی (بازاریابی) بین‌المللی

اهداف اصلی رشته مدیریت بازرگانی بین الملل و پایان نامه های آن عبارتند از: افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بازارهای بین‌المللی، انجام پایان نامه هایی جهت آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی داخلی و بین‌المللی خصوصاً واحدهای مرتبط با صادرات و واردات، انجام پایان نامه و مقاله مدیریتی جهت جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی و ورود، توسعه بازار، انطباق فرهنگی ...، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

همچنین در این گرایش موضوعات پایان‌نامه‌ها بیشتر در ارتباط با بازار و مشتریان در سطح بین‌الملل، انجام پایان نامه هایی مرتبط با شرکت‌های بین‌المللی، حمل‌ونقل و روش‌های پرداخت بین‌المللی و مواردی از این قبیل می‌باشند. در زیر به برخی از موضوعات پایان نامه های انجام شده در این حوزه اشاره شده است:

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش مشتری در زمینه کالاهای مصرفی در شرکت دایا (نمایندگی شرکت P&G

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی هماهنگی بین استراتژی‌های سیستم بازاریابی بین‌الملل با نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین‌الملل و تأثیر آن بر عملکرد صادراتی ( مورد مطالعه شرکت‌های مواد غذایی فعال در بورس )

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع  بررسی نقش راهبردی برند ایران خودرو از نگاه بازاریابی بین‌الملل

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع  بررسی تأثیر بازاریابی بین‌الملل بر عملکرد صادراتی فرآورده‌های دارویی واقع در شهر تهران

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی تأثیر عناصر و ابعاد بازاریابی ارتباطی بر وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد با میانجیگری متغیر اعتبار

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی عوامل جذب توریست در شهرستان اصفهان برای توسعه اقتصادی صنعت توریسم(با رویکرد مدیریت بازاریابی بین‌الملل)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع بررسی و تحلیل عوامل افزایش جذب توریست در منطقه آزاد کیش به منظور توسعه اقتصادی منطقه(با رویکرد مدیریت بازاریابی بین‌الملل)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع نقش مناطق تجاری در بازرگانی بین‌الملل ایران (مطالعه موردی منطقه آزاد اروند)

پایان نامه مدیریت بازرگانی بین الملل با موضوع قلمرو و آثارحقوق عرفی بازرگانی در حقوق تجارت بین‌الملل

 

مدیریت بازرگانی داخلی

اهداف اصلی گرایش بازرگانی داخلی، پایان نامه ها، مقالات و پژوهش های آن را می‌توان این‌طور بیان کرد: پایان نامه هایی با هدف افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، پژوهش، مقاله و پایان نامه جهت آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، جمع‌آوری و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل و پایان نامه هایی در جهت ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسئله و تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده.

موضوعات پایان‌نامه‌های این رشته از پراکندگی نسبتا بالایی برخوردار است. مثلا می‌توان به متغیرهایی از قبیل بازارهای داخلی، روش‌های تصمیم‌گیری مدیران، تأثیرات فرهنگی، رفتار مصرف‌کنندگان اشاره کرد. از جمله پایان‌نامه‌های انجام شده در این رشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع تعیین مهم‌ترین عوامل مؤثر بر توسعه بازرگانی داخلی در استان ایلام

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع انتخاب الگوی مناسب برون‌سپاری برای بخش لجستیک داخلی زنجیره تأمین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: شرکت مخابرات شهر اصفهان)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع تأثیر بازاریابی داخلی بر تفکر انتقادی ( مطالعه موردی: کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد برند کارکنان با رویکرد برند‌سازی داخلی (مطالعه موردی بانک کشاورزی ایران)

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع رابطه عوامل داخلی و خارجی با رفتار کمیته خرید سازمانی

پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی با موضوع الگوی مطالعاتی بررسی نظام بازرگانی خارجی کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی و ارائه نظام پیشنهادی مناسب بازرگانی خارجی

 

کارآفرینی

مدیریت کارآفرینی به معنی هوشیاری و آماده بودن افراد برای استفاده از فرصت‌هایی است که کمتر کسی به آن می‌اندیشد. هدف این دوره، پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های آن آموزش افراد برای کسب آمادگی برای حضور فعال در بازار کار با اتکا به خود و منابع اطراف فرد در بخش‌های خصوصی و عمومی است. اگر دانشجویان کارآفرینی دارای تجربه فعالیت در ارگان‌های خصوصی و دولتی و عمومی ‌باشند، دروس این رشته برایشان بسیار جذاب خواهد بود.

به دلیل اینکه کارآفرینی یک‌رشته‌ی میان‌رشته‌ای است، موضوعات پایان نامه های آن می‌تواند بسیار گسترده باشد. از جمله پایان‌نامه‌هایی که در این زمینه انجام شده اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع تأثیر شایستگی همکاری بر عملکرد سازمانی با محوریت عملکرد توسعه محصول جدید: مورد مطالعه شرکت‌های فعال درزمینه­ فناوری اطلاعات (سخت‌افزار)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر ارزش برند کارآفرینانه در کسب­وکار­های کوچک و متوسط

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر رهبری کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه بر رضایت شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی تأثیر فرهنگ کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینانه در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی ربط، شهرستان سردشت

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با کارآفرینی روستای (مطالعه موردی:روستای شهرستان کرمان)

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع واکاوی اصول و آرمان‌های توسعه پایدار در فعالیت‌های کارآفرینان استان کرمانشاه با تأکید بر کارآفرینی اجتماعی

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی مؤلفه­های تأثیر­گذار بر کارآفرینی زنان روستایی

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع بررسی اثر کارآفرینی بر رشد اقتصادی در کشورهای منتخب

پایان نامه مدیریت کارآفرینی با موضوع موانع قانونی توسعه کارآفرینی در صنایع غذایی (مطالعه موردی شرکت‌های کامبیز و مهیا پروتئین)

 

مدیریت دولتی

دانشجویان رشته مدیریت دولتی و افرادی که پایان نامه های خود را در این زمینه انتخاب می نمایند، برای مشاغلی چون کارشناس اداری، کارشناس آموزشی، کارشناس تشکیلات و روش‌ها، طبقه‌بندی مشاغل، برنامه‌ریزی نیروی انسانی، سرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها، کارشناسی امور کارکنان و ... آماده خواهند شد. در این گرایش، مقالات و پایان نامه هایی در رابطه با مباحث مرتبط مدیریت به صورت کلان بررسی می‌شوند، زیرا ذی نفع آن سازمان خاصی نیست و طیف گسترده‌ای از افراد جامعه و سازمان‌ها تحت تصمیمات مدیران دولتی قرار می‌گیرند.

پایان‌نامه‌هایی که در زمینه مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شوند اغلب در موضوعات مرتبط با عناوین، زیربخش­ها و مباحث ارائه شده در دروس دانشگاهی رشته مدیریت دولتی می‌باشند. از جمله این پایان‌نامه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع طراحی و تبیین الگوی انطباقی مدیریت فناوری اطلاعات در سازمان‌های دولتی (مطالعه موردی: وزارت صنایع و معادن)

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی شکاف بین انتظار و ادراک مؤلفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر در مراکز توان‌بخشی غیردولتی تحت نظارت بهزیستی شهر گرگان از دیدگاه کارکنان با استفاده از رویکرد فازی در سال1390- 1389.

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی عوامل بازدارنده آینده نگری در تصمیم‌گیری از دیدگاه مدیران شاغل به تحصیل در دوره‌های بهبود مدیریت مرکز آموزش مدیریت دولتی

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی تأثیر قابلیت‌های استراتژیک اساتید بر استراتژی‌های مدیریت منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان مازندران

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع مقایسه رفتارهای مدیریت خطر مدیران و مربیان باشگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان آمل

پایان نامه مدیریت دولتی با موضوع بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت بر کارآفرینی کارکنان سازمان‌های دولتی شهرستان سمیرم 

 

مدیریت صنعتی

صنعت هر كشور بدون شك از جمله مهم‌ترین اركان توسعه پايدار در عرصه‌های مختلف آن كشور محسوب می‌شود و یکی از عوامل موفقیت در بسیاری از صنایع استفاده از مدیران فارغ‌التحصیل و دانش‌آموخته‌ی مدیریت صنعتی است. در این رشته دانشجویان آموزش‌ها، پژوهش، مقاله و پایان نامه را به منظور مدیریت صنایع مختلف دنبال می نمایند

برخی از پایان‌نامه‌های ارائه شده در این رشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در کارخانه سیمان صوفیان

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع نقش منطقه آزاد تجاری-صنعتی سرخس در ایجاد اشتغال مواد

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع شناسایی و سنجش میزان تأثیر محرک‌ها و موانع به‌کارگیری سیستمهای یکپارچه اطلاعات منابع سازمان، در مؤسسات صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع طراحی مدل جامع مدیریت نوآوری و امکان‌سنجی اجرایی آن در سازمان‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی اثرات فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر سیستم مدیریت برند و تأثیر آن‌ها بر عملکرد سازمان. مورد مطالعه: شرکت‌های برتر معرفی شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع شناسایی مشکلات و موانع موجود در مسیر ارتقای شغلی زنان به سطوح مدیریتی در سازمان مدیریت صنعتی

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو

پایان نامه مدیریت صنعتی با موضوع بررسی نقش مشارکت مدیریت میانی در ساخت استراتژی و تأثیر آن در عملکرد سطح وظیفه‌ای سازمان‌های صنعتی (مورد کاوی شرکت فولاد خوزستان) 

 

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی یعنی کار کردن با افراد، به‌گونه‌ای که این افراد با رضایت و به میل خود، اهداف سازمان را محقق سازند؛ در واقع مدیریت منابع انسانی شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمند یابی و جذب، آموزش و حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود. رشته و گرایش مدیریت منابع انسانی که تا حدی به گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی در رشته علوم تربیتی نزدیک است در حوزه پایان نامه نیز مشابهت زیادی دارند.

در ادامه نمونه‌هایی از پایان‌نامه‌های ارائه شده در رشته مدیریت منابع انسانی را مشاهده می‌کنید:

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی اثرات استراتژی‌های منابع انسانی در برنامه‌ریزی راهبردی سازمان بیمه خدمات درمانی

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع تبیین مدل تعالی منابع انسانی در شرکت برق منطقه‌ای فارس

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع طراحی الگوی ممیزی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و آزمون آن در صنایع نفت ،پتروشیمی و فولاد ایران

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی رابطه بین ابعاد مدل شایستگی منابع انسانی(HRCM)و مدل تعالی منابع انسانی(HREM)در شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع ارتباط بین انعطاف‌پذیری منابع انسانی و خلق ارزش در سازمان (مورد مطالعه:صنعت بیمه در ایران)

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی تأثیر برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی بر نوآوری از نظر کارکنان و کارشناسان با تأکید بر نقش واسطه‌ای مدیریت دانش در اداره کل مالیات بر ارزش‌افزوده شهر تهران

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی تأثیر استراتژی‌های توسعه‌ی منابع انسانی بر رفتار نوآورانه (مورد مطالعه کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل)

پایان نامه مدیریت منابع انسانی با موضوع بررسی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و برآورد نیروی انسانی آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی فاطمیه (س) با استفاده از روشWISN

 

مدیریت مالی

مدیریت مالی قبل از سال 1388 به عنوان یکی از گرایش‌های مدیریت بازرگانی به حساب می‌آمد و پس از آن سال به یکی از گرایشات مستقل مدیریت تبدیل شد. فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت مالی، با تسلط بر مباحث نظری مدیریت مالی و انجام مقالات و پایان نامه های مدیریت مالی در حوزه‌های مختلفی مالی آماده‌ی فعالیت می‌شوند. از جمله این حوزه‌های می‌توان به سرمایه‌گذاری و بانکداری، بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی (ارائه روش‌های نوین مالی) تأمین مالی و اعتباری اشاره کرد.

پایان‌نامه‌های حوزه مدیریت مالی نیز همان‌طور که از نام آن مشخص است در حوزه‌های مالی و مباحث مرتبط با آن ارائه می‌شوند. از جمله پایان‌نامه‌های مدیریت مالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع تحلیل مدیریت دارایی و بدهی با رویکرد تصمیم‌گیری گروهی چندهدفه فازی

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع نقش محافظه‌کاری حسابداری در خطای مدیریت در پیش‌بینی سود

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر همسویی استراتژی کسب‌وکار و فن‌آوری اطلاعات بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع ارزیابی اثرات اجرای سیستم اطلاعات مدیریت مالی بر عملکرد مدیران مالی شرکت‌های مخابرات ایران با استفاده از متد سلسله مراتبی تحلیلی (AHP)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر تأمین مالی به هنگام بر عملکرد اجرائی طرح‌های بزرگ برق آبی کشور در شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران (حوزه آبگیرخلیج فارس غرب و جنوب غرب کشور)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع اثر حاکمیت شرکتی بر عملکرد با تأکید بر مدیریت ریسک جامع در شرکت‌های بیمه

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع تبیین ارتباط بین استراتژی خرید ،مدیریت زنجیره تأمین و عملکرد مالی شرکت (مطالعه موردی شرکت گلدیران)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد مالی از روش DEA (مطالعه موردی شعب تهران و مناطق آزاد بانک توسعه صادرات)

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع نظارت مالی دولت در سازمان‌های دولتی و نقش آن در بهبود مدیریت سازمان

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی نقش مدیریت مالی الکترونیک در بازار سرمایه

پایان نامه مدیریت مالی با موضوع بررسی تأثیر ویژگی‌های کیفی اطلاعات مالی بر بهبود تصمیم‌گیری‌های مدیران شرکت توانیر

 

مدیریت فناوری اطلاعات

رشته مدیریت فناوری اطلاعات برای بار اول در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1380 در دانشگاه­های علامه و دانشگاه تهران راه‌اندازی شد. هدف از تشكيل دوره كارشناسي ارشد مديريت فناوری اطلاعات و پایان نامه های آن آموزش نيروي انساني متخصص مؤسسات و سازمان‌های دولتي و خصوصي در بخش مدیریتی فناوری اطلاعات است. به‌عبارت‌دیگر، هدف از پژوهش ها، مقالات و پایان نامه های مدیریت فناوری اطلاعات، توانمندسازی و تجهیز مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی، مدیران مرتبط با واحدهای فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، مشاورین ارشد مدیریت و مسئولان طرح‌های تحول سازمانی و دانشی می باشد.

نمونه‌هایی از ­پایان‌نامه‌های ارائه شده در این رشته:

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارائه مدلی برای پذیرش مرجع زیرساخت فناوری اطلاعات در سازمان‌های منتخب ایرانی

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی رابطه فناوری اطلاعات با مؤلفه‌های مدیریت کیفیت جامع در فدراسیون‌های ورزشی منتخب

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی رابطه بین عوامل تسهیل کننده و پیاده سازی نظام مدیریت دانش در دانشگاه آزاد دامغان

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی مقایسه‌ای سنجش عملکرد مدیریت فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و علوم پزشکی جندی شاپور با استفاده از الگوی تعالی سازمانی (EFQM)

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارزیابی نظام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری از دیدگاه کارکنان و مشتریان شعب بانک‌های ملی شهر زاهدان

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع مدل‌سازی سنجش بهره‌وری مدیریت منابع انسانی مبتنی بر فناوری اطلاعات درشرکت ملی نفت ایران

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد کارکنان مخابرات شهر کرمانشاه

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع ارائه مدل بلوغ برای حاکمیت بر امنیت اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین

پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع رابطه بین بلوغ فناوری اطلاعات و بلوغ مدیریت دانش (مطالعه موردی شرکت ایران خودرو)

 

مدیریت تکنولوژی

موضوعات پایان نامه ها و  مباحث گرایش مدیریت تکنولوژی میان‌رشته‌ای می باشند و از طریق یکپارچه‌سازی علوم پایه، مهندسی و همچنین دانش و روش‌های مدیریت، تکنولوژی را به عنوان عامل خلق ثروت معرفی می‌نماید. در تعریفی دیگر مديريت تکنولوژي به مفهوم مديريت سيستم‌هايي است که به ايجاد، کسب و استفاده از تکنولوژي کمک مي‌کنند.

به عنوان نمونه تعدادی از پایان‌نامه‌های انجام شده در رشته مدیریت تکنولوژی در زیر ارائه شده اند:

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع بررسی نگرش‌های مدیریت تکنولوژی در شرکت‌های تولیدی استان اصفهان (صنعت آهن و فولاد)

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع چارچوب تکمیلی پروژه‌های انتقال تکنولوژی با رویکرد مهندسی معکوس

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع اثربخشی مدیریت توسعه تکنولوژی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع ارائه روش مناسب گذار (تغییر تکنولوژی) از شبکه‌های فعلی مخابراتی به شبکه‌های نسل بعد برای کشور ایران

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع ممیزی مدیریت تکنولوژی با استفاده از اطلس تکنولوژی در کارخانه پلی‌اتیلن زرین نقش شیراز

پایان نامه مدیریت تکنولوژی با موضوع بررسی موانع انتقال تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک و اولویت‌بندی موانع از طریق MCDM و ارائه راهکارهایی برای حذف این موانع (مطالعه موردی شرکت آپادانا سرام)

  

گرایش‌های مقطع دکتری مدیریت

مدیریت در مقطع دکتری نیز دارای تعدد گرایش می باشد و به طبع آن مقالات و پایان نامه های آن نیز به تفکیک گرایش تا حدودی متفاوت می باشند در ادامه به گرایش های دکترا مدیریت اشاره شده است:

رشته مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی

رشته مدیریت دولتی:

  • مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی

  • مدیریت دولتی با گرایش تصمیم‌گیری و خط مشی گذاری عمومی

  • مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی

  • مدیریت دولتی با گرایش مدیریت تطبیقی و توسعه

رشته مدیریت صنعتی:

  • مدیریت صنعتی با گرایش مدیریت تولید و عملیات

  • مدیریت سیستم‌ها

  • مدیریت صنعتی با گرایش تحقیق در عملیات

  • مدیریت صنعتی با گرایش مالی

  • استراتژی صنعتی

  • گرایش مدیریت سیستم‌ها

  • مدیریت صنعتی با گرایش تولید و عملیات

  • مدیریت تولید و عملیات

مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت تکنولوژی:

  • مدیریت انتقال تکنولوژی
  • مدیریت تکنولوژی

مدیریت مالی:

  • مالی بانکداری
  • مالی بیمه
  • حقوق مالی
  • مالی بین‌المللی
  • مهندسی مالی

کارآفرینی:

  • آموزش عالی
  • توسعه
  • بین‌الملل
  • کسب‌وکار
  • بخش عمومی
  • سازمانی

مدیریت رسانه‌ای:

  • رشته مدیریت آموزشی
  • مدیریت آموزش عالی

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی:

  • مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی
  • مدیریت ورزشی
  • مدیریت راهبردی در سازمان‌ها و رویدادهای ورزشی
  • مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی
  • مدیریت و خدمات بهداشتی و درمانی

مدیریت محیط‌زیست:

  • مدیریت محیط‌زیست
  • حقوق محیط‌زیست
  • اقتصاد محیط‌زیست

 منبع : http://www.arshadyaran.com/1234/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%87%D8%A7

 

برای سفارش کلیک نمایید یا برای همکاری باما از این قسمت اقدام نمایید.


:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه مدیریت ,



خدمات تور آفریقا
نوشته شده در سه شنبه 12 مرداد 1395
بازدید : 588
نویسنده : امین پارسیان

2شب سائوپائولو | 3شب ایگواسو | 7شب ریودژانیرو

خدمات تور آفریقا:

شرکت قصران گشت برای اطمینان خاطر در طول سفر تمامی مسافرین خود را بیمه نموده تا در صورت بروز هر گونه اتفاق پیش بینی نشده ی درمانی پزشکی شما را یاری دهد و تمامی هزینه درمان را بیمه تقبل کند.

جهت اخذ ویزا:

1 – پاسپورت جدید

2 – پاسپورت قدیم

3 – شناسنامه

4 – کارت ملی

5 – دو عکس 4 × 3

6 – گواهی اشتغال به کار ( سمت ، میزان حقوق و تاریخ شروع به کار  )

7 – پرینت بانکی 3 ماهه گذشته

8– سند مالکیت

9 – خرید کامل هتل به مدت اقامت

10 – بلیط پرواز

تمامی مدارک باید ترجمه گردد .

برای مشاهده تور های دیگر میتوایند به پیکاپ ویزا - تور ارمنستان - تور استرالیا - تور ایتالیا مراجعه کنید.

همچنین برای صدور بلیط داخلی و خارجی اینجا را مشاهده کنید


:: برچسب‌ها: خدمات تور آفریقا ,



خرید بک لینک دائمی
نوشته شده در دو شنبه 31 خرداد 1395
بازدید : 977
نویسنده : امین پارسیان

خرید بک لینک دائمی و ایرانی – فروش بک لینک ،بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir 26 4.59/10 15000تومان 35000 تومان
۲ qaravi.ir 25 4.83/10 15000تومان 35000تومان
۳ piichak.ir 31 5.47/10 15000تومان 35000تومان
۴ irangapco.com 26 3.54/10 15000تومان 35000تومان
۵ rahanew.ir 28 5.78/10 15000تومان 35000تومان
۶ persiansurena.com 29 3.45/10 15000تومان 35000تومان
۷ iran3llsharj.com 29 5.01/10 15000تومان 35000تومان
۸ paryavaranmitra.co
12 3.41/10 15000تومان 35000تومان
۹ manabehoghoogh.ir 23 5.03/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ giger.ir 24 5.60/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت  یک ماهه: 150000 تومان سه ماهه : 350000 تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

 

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ chizdownload.com 33 5.57/10 15000 تومان 35000تومان
۲ berooznews.net 35 5.74/10 30000تومان 50000تومان
۳ toranjnews.com 26 3.34/10 15000تومان 35000تومان
۴ mymusicnetwork.net 17 3.21/10 15000تومان 35000تومان
۵ ۳eotools.ir 20 2.27/10 15000تومان 35000تومان
۶ portalekhabar.com 31 3.31/10 30000تومان 50000تومان
۷ mobileappchef.org 10 3/10 15000تومان 35000تومان
۸ anjomanvarzeshi.com 26 3.31/10 15000تومان 35000تومان
۹ iran-travelers.com 21 5.64/10 15000تومان 35000تومان
۱۰ parscloop.com 25 4.34/10 15000تومان 35000تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱0 سایت یک ماهه: 180000 تومان سه ماهه : 380000 تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه 300000 تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها 700000 تومان میباشد

—————————————————————————————————————–

هزینه درج تبلیغات بنری در تمامی سایتها به مدت یک ماه 400 هزار تومان میباشد

 


:: برچسب‌ها: خرید بک لینک دائمی ,



tester
نوشته شده در شنبه 25 ارديبهشت 1395
بازدید : 781
نویسنده : امین پارسیان

 test1234567887776323




تور پوکت
نوشته شده در چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395
بازدید : 927
نویسنده : امین پارسیان

درباره پوکت

تاريخچه پوکت :

شهر پوکت پیش از میلاد مسیح کشف شده و بطلمیوس، جغرافیدان یونانی، در قرن سوم پس از میلاد به آن اشاره کرده است. پوکت همواره به دلیل منابع غنی خود مورد توجه تاجران و سیاحان از سراسر دنیا بوده است. زمانی که گردشگری تایلند نخستین بار مطرح شد، پوکت از اولین نقاط این کشور بود که با طبیعت زیبای خود میزبان گردشگران شد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که در اقیانوس هند و در ۸۶۷ کیلومتری بانکوک قرار دارد.

ساختار پوکت :

بسیاری از ساختمان هاي درونی شهر پوکت نزدیک به یک صد سال پیش در دوران رونق صنعت قلع ساخته شده اند.
امروزه جاذبه های اصلی اين ساختمان هاي پوكت قدمت آنها است بطوريكه اين ساختمان ها ، بازارهای عمومی و معابد استادانه ساخته شده اند. طراحي و معماري چيني ها و پرتغالي ها را ميتوان در ساختار اين ساختمانها مشاهده نمد.
این ساختمان نشان از نفوذ چین و غرب در معماری اين شهر دارد بطويريكه به معماري چيني - پرتغالي معروف است.

اقتصاد پوکت :

پوکت شهرت و ثروت خود را در ۵ قرن گذشته از طریق استخراج قلع به دست آورده و اکنون تبدیل به قطب گردشگری مهمی در تایلند شده که با سواحل زیبای خود بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند.
با وجود این که از اوایل دهه ۸۰، گردشگران اصلی ترین درآمد سواحل غربی این جزیره را تشکیل داده اند ولی در عین حال کشاورزی، صید ماهی و میگو و همچنین صید مروارید کماکان از مهمترین مشاغل مردم این جزیره به شمار می آیند.

 

پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست. در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار دارد که دسترسی به آن را ممکن ساخته است.
بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند و پاتونگ و کارون از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است. پوکت که دارای ۳۰ درصد جمعیت مسلمان است، در سال های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است.
در غرب پوکت مراکز غواصی متعددی وجود دارند و محدوده کار آنها نیز در جزیره های کوچک اطراف پوکت است که از لحاظ مرجان های زیبا و موجودات دریایی شهرتی جهانی دارند. در پوکت، قایق رانی و موج سواری نیز بسیار طرفدار دارد.

جاذبه هاي توريستي پوکت :

گردش در طبیعت بکر، یکی از تجربه هایی است که نمی توان آن را به زودی از یاد برد. برای این کار می توان با سوار شدن بر فیل از میان جنگلی زیبا و بکر عبور کرد و با کلک از میان جنگلی با پوشش گیاهی رنگارنگ و از کنار آبشاری زیبا گذشت.
قایق سواری در تنداب، از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که در اینجا وجود دارد. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می کنند، یکی از پر ماجراترین ساعت ها را سپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از خرداد تا آبان است.
برای ماجراجویان، تجربه سریدن روی طناب در مسیری ۲۰۰ متری بر روی رودخانه، بدون شک یکی از هیجان انگیزترین و در عین حال دلهره آورترین سرگرمی هاست که بچه ها نیز همراه با بزرگتر ها از آن لذت می برند. در تمام مدت افرادی با تجربه کاملا مراقب ماجراجویان هستند.
علاقه مندان به فیل سواری، نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند. این سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.
فانتاسی شو در پوکت، که برگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند است، با استفاده از فناوری های پیشرفته، سنت های این کشور را زنده می کند. در این محل بازی، خرید، رستوران و سرگرمی های بسیاری برای همه اعضای خانواده وجود دارد.
از دیگر جاذبه های جزیره پوکت، می توان به شام در کشتی ، سفر با قایق پارویی ، غواصی ، آکواریوم پوکت ، باغ پروانه ها ، موزه صدف ، زیر دریایی ، باغ وحش پوکت ، سقوط آزاد يا بانجي جامپينگ، سواری با موتور چهارچرخ ، دوچرخه سواری در کوهستان ، صخره نوردی و از همه مهم تر به سفر یک روزه به جزیره پی پی اشاره کرد.

مراکز خرید پوکت :

چندین مرکز خرید در پوکت وجود دارد و لباس های مارکدار به آسانی در دسترس هستند. یکی از بدترین اشتباهات بازدیدکنندگان به همراه داشتن چمدان های پر می باشد چراکه خرید با صرفه در پوکت بسیار وسوسه انگیز است. تعداد زیاد فروشگاه های خیابانی در پاتونگ فضایی شبیه بازار را به شهر می بخشد . سه مرکز خرید در خارج شهر پوکت وجود دارد و در خود شهر ميزان وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک فراهم می باشد.
چهار مرکز خرید اصلی در پوکت وجود دارد يكي از آنها جانگ سيلون در پاتونگ است.
در بالای تپه،تسكو لوتوس قراردارد. بيگ سي و فستیوال مرکزی در خارج شهر پوکت قراردارد.
در این میان جانگ سيلون و فستیوال مرکزی بیشترین انتخاب را برای شما فراهم می کنند.

حمل و نقل عمومی پوکت :

گردشگران در طول اقامت خود در پوکت می توانند از وسایل نقلیه مختلف برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.
برخي تاکسی های پوکت با سیستم تاکسی متر کار می کنند. ورودی تاکسی برای ۱ تا ۴ نفر یکسان بوده و معادل 40 بات است و به ازای مسافت و زمان به این مبلغ اضافه می شود.
يكسري تاكسي هاي ديگر ماشين هاي شخصي بوده كه به عنوان تاكسي در سطح پوكت مشغول به جابجايي هاي مسافران ميباشند و معمولا براي انتقال مسافران هزينهاي بين 200 تا 400 بات دريافت مي نمايند با اين حال هزینه اينگونه تاكسي ها به طور توافقی بین راننده و مسافر است.
وسیله نقلیه سنتی ديگر توک توک است که در پوکت مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع یک موتور سه چرخه است که معمولا هزینه آن به طور توافقی بین راننده و مسافر تعیین می شود.

 


:: برچسب‌ها: تور پوکت , تور لحظه آخری پوکت , تور لحظه آخری پوکت جوکس ,



صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 24 صفحه بعد